), natuurlijk was het mooi weer de gekenden te begroeten (Andre: je kunt zeggen wat je wilt, wat zou de duivensport zonder zo een "promoter" zijn, wat een mooie duiven heeft hij toch !!
), Robert: wat vind ik het mooi zulke mooie duivenfotos te mogen zien, bedankt voor de uitleg!! En ik heb vele mooie gesprekken met vele nieuwe gezichten gehad!!Johan schreef:Zouden we volgende keer zelf geen naamkaartjes meebrengen zodat we mekaar nog beter kunnen leren kennen (ik geef ook een mooie fles Nahe-wijn voor het origineelste naamkaartje)!!!
lekker

Johan schreef:Toch een kleine noot voor volgende keer: ik zou toch nog graag met nog meer mensen in een gesprek willen komen, maar daarvoor moet ik een gezicht met een naam kunnen verbinden. zouden we volgende keer zelf geen naamkaartjes meebrengen zodat we mekaar nog beter kunnen leren kennen (ik geef ook een mooie fles Nahe-wijn voor het origineelste naamkaartje)!!!
, win ik ook weer eens wat, waar ik nu ook aan dacht is, als er nu bij de foto's die hier staan al de namen zouden komen, waren we ook al een heel stuk onderweg 

Keer terug naar Reportages en nieuwsbrieven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast